וילונות ומוצרי הצללה

מוצרי הצללה – מוצרי הצללה והאפלה –
וילונות גלילה הינם וילונות שימושים עבור פינות רבות של הבית והמשרד, כאשר מראה המינימליסטי משתלב מעולה עם סגנון העיצוב המודרני כיום. וילון גלילה הינו יריעת בד שעברה תהליך הקשחה, מיוצרת מבדים דוחי אבק ועמידים לשהייה ממושכת בפני קרני השמש. בד הגלילה נגלל על צינור האלומיניום בתפעול ידני או חשמלי לפי בחירה. ניתן לקבל וילונות גלילה עם בדים חסיני אש שאושרו ע”י מכון התקנים הישראלי.

גלילת האפלה – פתרון אולטימטיבי לקבלת החשכה נעימה ומלאה בחלל. משמש פעמיים רבות כמוצר משלים מאחורי וילון דקורטיבי הנותן את המראה העשיר שאנו מחפשים.

גלילת הצללה – בדים המאפשרים חדירת אור לתוך החלל תוך סינון קרני ושמש ויצירת הצללה עדינה. קיים מגוון רחב של בדי ווילונות הצללה בצבעיים וסגנונות שונים.

גלילה רשת צרפתית – בדומה לגלילת הצללה מאפשר להמשיך לראות את הנוף הנשקף דרך הוילון. מוצר זה אופנתי בעולם המשרדי, קל לניקוי וכחלק מהחידושים מאפשר סינון קרינת UV
מגיע בגוונים שונים וטקסטורות.וילון גלילה ממלא בעיקר את תפקידו כוילון אשר חוסם קרינה ומכניס כמות אור בדיוק לפי צרכי הלקוח. האפשרות של בחירה הצללת אור או האפלה של קרני שמש נותנים פיתרון פרקטי ואיכותי השומר על הפרטיות של דיירי הבית מצד אחד מצד שני ממלא תפקיד עיקרי בחדירת אור השמש לחלל הבית.

וילונות זברה
וילונות זברה הן וילונות משפחת הזברות (סטרייפים). הנה משפחה המשלבת פתרונות הצללה יחד עם מענה דקורטיבי חדשני לקבלת שילוב מנצח המעניק לחלל מראה ייחודי במגוון רחב של צבעים וסגנונות. מוצר זה מחבר בין הצורך בשליטה ברמת הצללה להלבשת החדר במראה מיוחד וחדשני. משחק פשוט עם “התריסים” מאפשר שליטה מלאה בתאורה הטבעית. וילון זברה הוא מוצר שמאפשר רמות הצללה שונות (עד ההאפלה), בדים חסני אש עם תו תקן ישראלי ואפשרות להפעלה חשמלית או ידנית. וילונות זברה. פתרון מושלם לכל חלון.

וילון זברה, הוא וילון גלילה, המיועד להצללה ובנוי משתי שכבות של בד, שכבת בד שקופה ושכבת בד אטומה. בין שתי שכבות הבדים קיימת חפיפה, מה שמאפשר את ויסות כמות האור וכן את רמת ההסתרה או ההצללה.

וילונות דואט
וילון בד כפול בצורת אקורדיון, הניתן להסטה כלפי מעלה. מראה ייחודי אשר מעניק מראה רך ורגוע לחלל החדר ולחלון עצמו. מוצר זה מתאים במיוחד לשימוש בנישות, מגיע במגוון של בדים להצללה והאפלה בציפוי תרמי למניעת חום וחדירת קרני שמש. קיימות אפשרויות לשילוב האפלה והצללה בחלון אחד, כמו כן אפשרות לדואט בלגי המאפשר פתיחה של אותו וילון גם כלפי מטה וגם מעלה. ניתן לתפעול חשמלי או ידני ע”פ בחירה.